Follow Me!!!

3 June 2011

Maksiat xbuat, pahala pula kita dapat

Video lagu terbaru Rihanna dah released 15 jam yang lalu bertajuk "Man Down". Video nih kena kondem kat US sebab ada unsur2 yang menggalakkan wanita yang kena gangguan seksual, dirogol atau dicabul untuk membalas dendam dengan membunuh.
Well good for them, diorang xnak mencemarkan imej industri hiburan dengan unsur violent tapi kalau dah unsur sexy xboleh nak jaga macam mana nak jaga unsur violent, contoh paling senang aku boleh bagi ialah POKOK, kalau kita nak pokok tuh sihat & cantik so mesti kita jaga akar dia, kita baja dia & siram dia bagi akar sentiasa segar so barulah pokok segar, nih kalau akar pun xterjaga macam mana pokok tuh nak cantik kan?
Kalau kita tengok balik video rihanna nih memang salah perempuan & lelaki. Yang perempun tuh siapa suruh gatal pakai pakaian yang menampakkan bonggolan, terjojot sana terjojot sini, sesiapa yang tengok pun terliur. Yang lelaki pula dah gatal sangat nafsu kudanya, xboleh tengok perempuan sexy.
Nasihat aku pada perempuan supaya cover bonggolan korang, dalam Islam pun dah terang2 supaya kita menutup aurat. Pada lelaki pula kalau dah sangap sangat better cari jalan untuk kahwin, kalau susah sangat nak kahwin so cara paling senang untuk kawal nafsu ialah puasa sunat, habis cerita.

p/s : maksiat korang xbuat, pahala pula yang korang dapat


0 comments:

Post a Comment