Follow Me!!!

16 May 2011

Aku dah TUA wey!!!



Assalamualaikum guys, aku baru jer sambut birthday aku yang ke 25 pada tarikh 13 Mei baru2 nih & juga menyambut ulangtahun perkahwinan mama & arwah bapak pada tarikh yang sama gak. Dah tua aku nih wey, kalau ikutkan dah boleh buat sambutan jubli perak -__-“. Anyway thanks aku ucapkan pada semua member yang wish birthday aku xkiralah yang wish awal atau lambat, aku xkisah, dah cukup bagi aku korang wish walaupun lambat, tuh tandanya korang ingat pada aku, huhu.

Aku just nak bagi peringatan kat korang lar walaupun kita semua happy bagai nak ghak dunia nih sambut birthday siap buat birthday prank lagi, baling2 telur, baling2 tepung, calit2 krim kek kat muka, lepas tuh bergambar sakan siap pose bagai lagi, ada yang terkangkang ada yang terkepit, ada pula yang buat muka ala2 cute & comel, padahal aku pun buat gak -__-“ tapi kita kena ingat bertambahnya umur maka bertambah dekatlah kematian. Seram pula aku tulis macam nih, naik bulu roma wey.

Dalam kita happy2 tuh at least fikir apakah cukup ibadah yang kita dah buat sepanjang setahun, apa pencapaian yang kita dapat, apakah dosa kelmarin sudah ditebus & kita muhasabah agar hidup yang akan datang sentiasa dalam redhaNYA + happy (^^,)

Sebut pasal happy nih memang aku happy sambut birthday yang ke 25 nih sebab dapat hadiah, hehe, bayangkanlah 25 tahun aku hidup kat bumi inilah 1st time dapat hadiah. Bukan xpernah dapat sebelum nih tapi selalunya akan dapat kek, xpernah lagi dapat benda selain daripada kek. Kalau kat Malaysia tuh sama ada mama buat kek atau beli kek kat kedai jer, really miss my mom’s homemade cake walaupun kek yang mama buat xada krim & hiasan bagai T__T


Inilah dia hadiah yang aku dapat
Perfume Damascene house
p/s : thanx pd seseorg, luv u

3 comments:

hana salleh said...
This comment has been removed by the author.
hana salleh said...

selamat menjalani hari tua beruang :P

usia yang mendatang mematangkan kita , nak buat nasi minyak nanti jangan lupa jemput

Anan Hanan said...

haha..thanx ;p

Post a Comment